• vezi detalii Obiectivele pentru o alimentaţie sănătoasă în timpul sarcinii Obiectivele pentru o alimentaţie sănătoasă în timpul sarcinii

    Obiectivele pentru o alimentaţie sănătoasă în timpul sarcinii

    postat de Administrator, in Diete

    ● Mănâncă o varietate de alimente, astfel încât să se obțină toate elementele nutritive de care ai nevoie. Dozele recomandate includ 6-11 portii de pâine şi cereale, 2-4 porţii de fructe, patru sau mai multe portii de legume, 4 porţii de lactate și 3 porţii de surse de proteine (carne, pasăre, pește, ouă). Consumă grăsimi şi dulciuri cu moderație. ● Alege alimente bogate în fibre, cum ar fi pâine, cereale, paste, orez, fructe și legume. ● Asigură-te că ai suficiente vitamine şi minerale în dieta ta de zi cu zi. Suplimentele de vitamine prenatale sunt de un mare ajutor, dar ar trebui să ...

  • vezi detalii Dieta mediteraneană pentru o alimentaţie sănătoasă Dieta mediteraneană pentru o alimentaţie sănătoasă

    Dieta mediteraneană pentru o alimentaţie sănătoasă

    postat de Administrator, in Diete

    Potrivit Oldways Preservation & Exchange Trust, o organizație non-profit recunoscută, care realizează studii comerciale în domeniul științei nutriției și alimentației sănătoase, conceptul dietei mediteraneene a fost introdus în 1993 de către Oldways, Şcoala de Sănătate Publică Harvard și de Organizația Mondială a Sănătăţii, bazat pe un set de tradițiile alimentare ale țărilor mediteraneene, cum ar fi Grecia, Italia, Spania și Portugalia. Această dietă include în principal: - Măsline și ulei de măsline - Cerealele integrale, în special pâine și cereale în loc de paste - Foarte puțină carne roșie - Peşte şi fructe de mare - Brânză, dar pic de lapte - ...

Tara

Aboneaza-te la Newsletter

Dictionar Culinar

Cauta semnificatia termenilor din lexicul culinar.

Fii si tu sustinator!

Retete in imagini

Copiaza codul de mai jos pe site-ul tau:




Articole adunate de pe bloguri